nedeľa 14. decembra 2014

TOP Vianočné filmy

Verili by ste tomu, že už je tretia adventná nedeľa ? Ja mám pocit akoby minulé Vianoce boli len včera ! Ten čas strašne letí.. Istotne aj vy si pomaly, ale celkom isto začínate uvedomovať, že už len malý kúsok nás delí od tohto krásneho sviatku. Táto nedeľa, ešte jedna a potom.. potom.. sú Vianoce ! Pre mňa je tento sviatok doslova čarovný. Všetko zrazu vonia inak, všade sú koláčiky, všetko rozvoniava, kam sa pozriete tam sú svetielka, v obývačke stojí vianočný stromček, vy priberáte.. No krása ! Samozrejme aj na tieto Vianoce sa veľmi teším a tak mi napadlo, že čiastočne by Vianoce neboli Vianocami bez jednej dôležitej veci. Asi viete akú mám na mysli však ? Na Vianoce idú samé krásne rozprávky, veď predsa kto ich nemiluje ? Preto sa s vami chcem podeliť, o tie, ktoré sú moje najobľúbenejšie :).

Sám doma
Táto rozprávka, respektívne film je pre mňa neodmysliteľnou súčasťou Vianoc. Videla som to najmenej milión krát a stále to milujem. Vždy sa nad tým zasmejem a je to skvelý zážitok. Dúfam, že aj vy milujete tento film tak ako aj ja :D ! Mne sa asi najviac páči jednotka a dvojka. Aj ostatné diely sú fajn, nevravím, že sú zlé, ale tieto sú pre mňa skrátka najlepšie :).

Vianočné prázdniny
Toto je pre mňa legendárna komédia :D ! Kým ju nevidím, niesu Vianoce :D ! Pre mňa stará klasika, ktorú by som mohla pozerať stále dookola. Nesmiať sa na tom je nemožné a myslím, že sa to zapáči každému. Predpokladám, alebo dúfam, že to videl každý, ale ak sa predsa len nájde niekto kto to nevidel, tak šup, šup :D.

Klasická rozprávka, ktorá ide vždy večer na Vianoce. Aj túto rozprávku mám veľmi rada. Je to stará klasika.. Príbeh Popolušky nie je zo začiatku najšťastnejší, ale potom je krásny, pretože všetko sa skončí dobre.."a žili šťastne až do smrti". Navyše aj tu sú scény kde sa môžte zasmiať a skvele si pri tom oddýchnete :)

Tak a toto je asi najneodmyslitelnejší film Vianoc ! Jedna z najkrajších rozprávok. Vždy ju pozeráme celá rodina a myslím, že pri nej aj rozbaľujeme darčeky :)

Ako posledné som zvolila rozprávku Vánoční koleda. Táto rozprávka má viacej spracovaní a ja mám asi najradšej spracovanie Mickey Mousa, kde hrá Držgroš :D. Je to strašne krásne a celkovo sa mi páči ten príbeh ako prídu traja duchovia a tak.. :) Myslím, že to bolo minulý rok, keď v telke dávali aj novšie spracovanie a to tiež nebolo zlé :)

Dúfam, že sa vám môj výber páčil. Samozrejme mám rada omnoho viac rozprávok, napr. Neboj sa, Pyšná princezná.. Ale toto sú tie najzákladnejšie bez ktorých by nemohli byť Vianoce :).

23 komentárov:

  1. Skvelý výber :) Jednoducho patria do vianočnej atmoféry, pre mňa ešte Mrázik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Klasické tie rozprávky ako tu máš aj ty - Popoluška, Mrázik, Perinbaba, a samozrejme Sám doma a potom pre mňa napr. 7 statočných a tomu podobné :D A Shrek! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne aj to je úžasné :D ! Veď vravím, že ja ich mám rada viac, ale toto je skrátka základ :D.

      Odstrániť
  3. Moje najobľúbenejšie spracovanie Vianočnej koledy je Doctor Who špeciál po piatej sérii. Dokonalé. A nádherne vianočné. Inak tá rozprávka natočená podľa knihy je tiež skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som Doctora Who ešte nevidela :/. Nejak sa k tomu neviem dokopať.. Ale hádam si to niekedy pozriem :)

      Odstrániť
  4. Na Vánoční prázdniny se taaak těším! :D Jinak skvělý výběr, taky těch filmů mám víc, ale pro mě jsou největším základem teda Pelíšky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pelíšky som asi ešte nevidela :D Pamätám si, že to šlo v kine a aj to bolo dáááávno.. Ale tak určite si to niekedy pozriem :)

      Odstrániť
    2. Joo, to bys měla! :)) Ono je to na ČT právě přímo na Štědrý den večer a poslední roky se to kryje s Třema oříškama, což je na nic. :(

      Odstrániť
  5. Môj najobľúbenejší je Sám Doma, to je proste klasika bez ktorej niesú u mňa Vianoce!
    a od tohto roku tam zahŕňam aj vianočný špeciál od Pll haha

    http://double-white.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sám Doma sa nedá nemilovať :D. Presne tak :3 !

      Odstrániť
  6. Ani ja si neviem predstaviť Vianoce bez filmov Sám doma,Vianočné prazdniny,Perinbaba :) skvelý članok

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú to proste legendy :D. Ďakujem moooc :3 :)))

      Odstrániť
  7. Sám doma teda vůbec není můj styl..Společnou máme Popelku, která je dokonalá - miluju tu pohádku..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som prekvapená.. nepoznám veľa ľudí, ktorým by sa nepáčil, ale tak sto ľudí sto chutí :D :). A Popelka.. súhlasím :3 !

      Odstrániť
  8. Perinbabu som nikdy nevidela (iba trošku) pretože ju dávajú vždy v tom čase, keď ideme večerať. :D Ja by som do zoznamu ešte doplnila moju milovanú Začarovanú Ellu; Posledné Vianoce - veľmi pekný film, ktorý dávajú v noci, keď už všetci spia a ja ešte zachytávam posledné chvíle Štedrého dňa pri rozbalených darčekoch; a možno ešte S tebou ma baví svět. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno !! Začarovaná Ella. To milujem !! Vďaka, že si mi to pripomenula :D. Krásne, vtipné, dokonalé :D. Aj S tebou ma baví svět je veľmi dobré :)

      Odstrániť
  9. Sám doma je úplne najlepší :3 Mrázik, Popoluška atď. pozerám, ale nikdy nie celý film :D Buď to pustím neskoro alebo to na konci vypnem :D Najhoršie je, že sa to nedá všetko stihnúť, pretože vždy pustia 100 filmov naraz -.- :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si väčšinou dávam na Vianoce budík už nejak o piatej, šiestej (podľa toho čo dávajú) a nenechám si ujsť ani jediný film :D. Myslím, že ja väčšinou vidím prerušovane Popolušku :D...

      Odstrániť
    2. Fú :D Ja normálne vstávam o 5-6-7, iba občas okolo 8 :D

      Odstrániť
    3. Ja, keď nemusím vstávať do školy, je víkend, alebo prázdniny.. tak spím aj do dvanástej :D O:)

      Odstrániť
  10. Ahoj chcem sa len spýtať len ako si spravila tie štítky pod názvom blogu ? :) Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No na blogeri máš prehľad, pod tým príspevky a pod tým stránky. Klikneš na stránky a tam dáš "nová stránka". Hádam som ako tak pomohla :) Ak by bolo ešte niečo nejasné, tak kľudne sa ozvi :)

      Odstrániť